Direktlänk till inlägg 14 januari 2015

Begravning = tröstäta?

Av 2ner1stop - 14 januari 2015 10:52

Efter en vecka av att lyckas tar jag ett steg tillbaka! FAN !!
Jag började måndagen med att bestämma att måltiderna på dagen, de vill säga frukost, lunch och fika ersätter jag med naturdiet och sen äter jag midda med familjen och då är det bra mat jag äter.
Vi beställde viktväktar kassen från citygross.
De gick bra fram tills Igårkväll, va på begravning för min kusins mamma. Min kusin är även en av mina bästa vänner. De gjorde så ont i mig att se henne så ledsen!
Hon ville inte vara själv på kvällen så jag var hos henne ...hon ville äta!
Äta allt de där skitet jag inte äter på vardagarna! Fan....där släppte jag min karaktär och föll för frestelsen!!!!
Tänker inte gräva ner mig för de!
Idag är en ny dag, kämpa på igen som om inget hade hänt.

I morgon, torsdag ska jag ner till "tjockiskliniken " (som jag kallar de)
Nytt möte inför operationen. ...vi ska lära oss hur man äter på rätt sätt efteråt och för resten av mitt liv.

Jag är taggad för operation, men...de stora MEN....tänk om jag ångrar mig!
Nä Moltas. ..du kommer inte ångra dig...du gör detta för att få ett sundare liv. Jag måste om jag vill överleva!
Jag vill inte va fet för resten av mitt liv, de räcker med dessa åren jah kastat bort!
Vill kunna leka med min dotter, lära henne cykla...känna att jag orkar springa med henne när vi plockar av stödhjulen.

Nu är mitt älskade kaffe nere så jag ska pytsa på med lite mer vätska, den gooooda goda naturdieten. ..Hahaha!

Micki, ge mig lite av din styrka så är jag nöjd! Mina tankar och kärlek går till er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 2ner1stop - 25 februari 2015 20:52

Ja nu är det ett tag sen jag skrev, tiden flöt iväg allt för fort! Igår va de 14 dagar sen jag blev opererad. Var ska jag börja berätta. ..tisdag 10/2 kl 11 skulle jag infinna mig i Simrishamn. Det var en lång väg dit, var inte direkt nervös me...

Av 2ner1stop - 9 februari 2015 18:50

I morgon är det dags! Jävlar! Tiden har sprungit, tyckte jag hade gott om tid, men ah nä. Så va ju inte fallet. Det är nu alla tankar kommer, tänk om, tänk om! Jag vill inte dö, tänk om jag dör när dom söver mig?!!! Har jag packat med mig al...

Av 2ner1stop - 5 februari 2015 21:41


Ja tiden går fort. För fort, men ändå inte! Snart är det dags, på tisdag (10/2) kl 11 ska jag vara i Simrishamn för min sleeve. Jag är inte rädd, inte ens nervös. Ser fram emot att bli sövd, att få ett nytt liv. Lägga allt bakom mig.....äta för m...

Av 2ner1stop - 1 februari 2015 10:18

Det är ju tur att Moltas är vaken och aktiv på den här bloggen. Jag har viljan men innan jag vet ordet av så är det läggdags. Med en liten som fortfarande vill läta 2-3 gånger på natten så är orken en färskvara. Den lever i ungefär 2 minuter åt gån...

Av 2ner1stop - 31 januari 2015 13:33


Dagens lunch och middag :)) får bli så när man är bortbjudna! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards