Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Att falla....

Av 2ner1stop - 16 januari 2015 22:23

De gör vi alla ibland, faller ner i den mörka avgrunden! Den slår hårt mot en...jättehårt!
Att en enda människas fråga, påstående och påtryckning kan få mig så arg att jag blir ledsen och gråter! Va fan!!!
Och sen tror människan att den ska komma undan och kunna backa ur va den sa genom att säga....jag mena de som en komplimang! Fuck you säger jag!!

Jag har gamla vänner och nya vänner som stöttar mig i detta! Tack Johanna & Micki <3

Va på tjockismöte igår (torsdag ).
Vi fick information om hur man ska äta och dricka efter operationen, jävlar.
De kommer va ett heltidsarbete, varje timme ska jag äta något flytande, de ska kunna passera ett sugrör. 1 dl ska ta 20 minuter att få i sig. Där emellan ska man få i sig 1.5 dl vätska och det ska ske tesked vis!
kommer inte ha tid med något annat än att äta....Hahaha!

Nu till de stora jävla problemet : jag trodde jag hade bestämt mig för att göra en gastric bypass. ...men nä! Nu velar jag mellan att göra en gbp ellet en gastric sleeve. Varför ska man ha ett val, ett alternativ?
Jag vill att läkaren ska säga...den här operationen är bäst för dig. Men näääää så jävla lätt ska de tydligen inte va för nu ska man ha ett val.

För övrigt denna vecka har jag bara skitit i allt vad rätt man heter. Eller nä egentligen inte, har ju inte ätit godis eller massa skit så direkt. Ätit middag som varit citygross viktväktar kasse ju och sen frukt på kvällarna istället för allt snask. Har fastnat helt för att äta sallad till maten, det är så sjukt gott. Krispigt, friskt, lätt och gott. Skit i massa potatis och pasta med tunga såser....sallad är de nya!

Vägningen på tjockismötet resulterade i -3 kilo och - 3 cm i midjan! Ändå helt okej.
Just de....fick datum för operation med!

10 februari :-)) OMG, det är på riktigt !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 2ner1stop - 25 februari 2015 20:52

Ja nu är det ett tag sen jag skrev, tiden flöt iväg allt för fort! Igår va de 14 dagar sen jag blev opererad. Var ska jag börja berätta. ..tisdag 10/2 kl 11 skulle jag infinna mig i Simrishamn. Det var en lång väg dit, var inte direkt nervös me...

Av 2ner1stop - 9 februari 2015 18:50

I morgon är det dags! Jävlar! Tiden har sprungit, tyckte jag hade gott om tid, men ah nä. Så va ju inte fallet. Det är nu alla tankar kommer, tänk om, tänk om! Jag vill inte dö, tänk om jag dör när dom söver mig?!!! Har jag packat med mig al...

Av 2ner1stop - 5 februari 2015 21:41


Ja tiden går fort. För fort, men ändå inte! Snart är det dags, på tisdag (10/2) kl 11 ska jag vara i Simrishamn för min sleeve. Jag är inte rädd, inte ens nervös. Ser fram emot att bli sövd, att få ett nytt liv. Lägga allt bakom mig.....äta för m...

Av 2ner1stop - 1 februari 2015 10:18

Det är ju tur att Moltas är vaken och aktiv på den här bloggen. Jag har viljan men innan jag vet ordet av så är det läggdags. Med en liten som fortfarande vill läta 2-3 gånger på natten så är orken en färskvara. Den lever i ungefär 2 minuter åt gån...

Av 2ner1stop - 31 januari 2015 13:33


Dagens lunch och middag :)) får bli så när man är bortbjudna! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards